The tattoo

Tja, det är väl lika bra att visa er tatueringen. Ni får dock ha lite överensseende med att den fortfarande är under läkning samt att den skall justeras lite (fyllas i mm) om några veckor. Jag är lite av en perfektionist-hitler nämligen...

För er som har svårt att tyda den så står det "Alis volat propriis" Latinsk översättning som betyder: "Hon flyger med egna vingar."
De flesta har frågat om det gjorde ont? Nja, inte speciellt...förutom ett visst ställe. (Första bokstaven i sista ordet kändes dock en del...) Kan ju lugnt säga att jag har fått mersmak. Ska göra nästa tatuering i slutet av månaden och har ca 4 st till inplanerade vartefter! :)

               


                                                    /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Glömde ju kommentera din tatuering, vilken bra text!

Verkligen! Är av den meningen att jag tycker att det är lite skrämmande med sådana eftersom att dem sitter ju där när man väl har satt dit dem, och ska man ha en så tycker jag att det ska vara något riktigt bra. Så där lyckades du allt! :)

2010-10-03 @ 13:09:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0