Tattoo nr 2

Vet ni vad, Imorgon så är det dags för tatuering nr 2! Har bokat tid i en annan tatueringsstudio den här gången och med tanke på hur många tatueringar som jag vill ha så kan jag nog ta mig igenom alla norrköpings seriösa tatuerings ställen.
Av någon underlig anledning så är jag tusen gånger mera nervös inför denna tatuering än inför min första! Antagligen eftersom jag är medveten om att denna också kommer göra 10 gånger så ont som den förra...! :O

               


                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Lycka till imorgon! Du får visa vad det blev för någon sen ;)



Ha en trevlig helg också! Kram

2010-10-15 @ 18:02:25
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

House of pain? Passande namn... gulp. Lycka till, gumman :)

2010-10-15 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0