Skyhöga förväntningar

Dags för lite filmmys efter en riktigt, riktigt jobbig skithelg! Ja, kan väl sammanfatta helgen så pass påfrestande att jag kände att jag var i stort behov av att träffa min mamma idag, på eftermiddagen. Blev bortskämd med budapestbakelse ute vid maxi-huset. Inte helt fel! Love you mami! <3
Nu så ska jag sjunka ned i soffan med en dvd-rulle som jag har skyhöga förväntningar på. Har hört så mycket om kritikerrosade filmen "precious" Tror att det är en riktigt tung film. Återkommer med recension senare!




                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja jag blev lite besviken på Precious och var ingen stor roll Maria Carey hade heller. Är ju bra med mörka filmer men den där var ju mörk på ett otroligt trist sätt tycker negativa jag. :-(

2010-10-12 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0