På begäran!

Tack gode gud för att helgen är över! Måste väl säga att den gick hyfsat snabbt ändå...Men som sagt äntligen en ny vecka. Den här veckan tror jag kommer att bli riktigt, riktigt bra. Har massor att se fram emot!
Idag så ska jag tex gå till tatueraren och fylla i min första tatuering samt justera den lite. Efter det så blir det nog en sväng på stan för att fira att det är löning! :)
Imorgon så ska jag till vc (välbehövligt!) samt träffa (fira) ett födelsedagsbarn i efterskott! ;)
Och helgen med start på fredag ska vi inte ens tala om. Jäklar vad jag längtar! Då kommer nämligen några av mina absoluta favoritmänniskor till Norrköping! Ska bli så jädrans kul att träffa dem!

En toppenvecka framför mig med andra ord!


På begäran: Här kommer en bild på min första tatuering igen. Den som skall fyllas i och justeras idag... :)

               


                                             /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Tycker som sagt var att den där blev riktigt bra, bra placering också!

2010-10-27 @ 20:16:58
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Alva

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 12:29:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0