Okej, nu är jag rädd...

Okej, nu är jag rädd! Riktigt, jäkla rädd! Inatt så kom årets första snö här i Norrköping! Snö i oktober!? Det är ju inte klokt! Visserligen så har det mesta smält bort och kommer att smälta bort under dagen eftersom det fortfarande är plusgrader ute. (Tack och lov!) Men mina jobbarkompisar har redan skrämt upp mig och berättat att i år väntas den värsta vintern på 100 år! *Gulp* :O

Jaja, jag har iaf redan tagit fram ulljackan, halsduken, mössa och vantar och fryser, så frågan är hur jag skall överleva vintern!? Blir nog till att investera ett sk underställ också! :/


               
               


                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja jag vet det är sjukt tidigt för snön i år!

Förstår inte heller hur man ska klara av kylan.

2010-10-23 @ 17:32:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0