budget vs superlåg budget

Det finns 2 hårprodukter som jag inte går utanför dörren utan att ha dem i barret. Saltvattenspray-så att håret blir lättare att forma. Nytvättat hår är nästan omöjligt för mig att få upp i en tex hästsvans, då det är så "halt" utan saltvattenspray. Det andra är volympulver för att slippa ha frisyren ligga slickad somen tight mössa på hjässan.

Vanligtvis så brukar jag använda de plånboksvänliga produkterna från wella och schwarzkopf som brukar kosta ca 120 respektive 100 kr/flaska. Men nu i veckan så lyckades jag hitta ännu billigare produkter inne på h&m, nämligen h&m`s eget märke. De kostade så lite som 49,50 respektive 39,50! Och dessa var ta-mej-tusan riktigt bra för att kosta så lite! Me <3 h&m!

               
                  budget
              
                   superlåg budget


                                           /sara


             


Kommentarer
Postat av: Patricia

Inte helt fel! ;)



h&m har bra och billigt torrschampoo också, men det funkar dessvärre bara på ljushåriga tror jag eftersom att det ger ett "dammigt" resultat vilket kanske inte gör sig lika bra på mörkt blankt hår, men ändå :)

2010-10-27 @ 20:12:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0