Andra (riktiga) bullar!

Alltså det får väl ändå finnas en gräns för vad som är okej!? Som idag tex, kanelbulles dag...Tänkte fira det med att käka bullar till frukost. Så jag pep iväg, iklädd mina mönstrade pyjamasbyxor till bageriet tvärs över gården. Stängt-På kanelbullens dag! Wthf!
Hem och hoppa i ett par anständiga mysbyxor och in på hemköp och ica. Slut men det skulle bakas mera under dagen. Men jag ville ju ha kanelbullarna direkt, inte om 2 timmar, liksom! Nedrans studenter som köpt upp bullarna! (Campus ligger tvärs över gatan och mindre än 100 m från min bostad) Så jag fick helt enkelt nöja mig med en påse kanelgifflar ist! Och nej, det är inte samma sak. Det är ungefär som att dricka mjölk när man egentligen är sugen på saft eller läsk! :(

               
                 Så här ska en rejäl, riktig kanelbulle se ut!


                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det där var mig en redig kanelbulle! :)

2010-10-05 @ 19:48:21
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0