tuttar på burk!

Idag så har jag köpt mig ett par nya bröst! Haha, eller nu skojade jag bara. Jag slog till på en cream som skall ha en uppstramande effekt på dekolletaget. Allt för att hålla ålderstecken på så långt avstånd som möjligt!

Stod inne i lush butiken och kollade på tvålar, då en tjej kom in i butiken och berättade för expediten hur nöjd hon (och sambon) var med resultatet från bröst creamen. Så jag slog till på en tutt-cream jag med! För vem kan ignorera sådana lysande recensioner!? Så jag nyttjade mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent för några månader sedan. Bara så du vet Fia, nu har du betalat mina nya bröst! ;)

                
               
Enligt expediten så kan man även använda creamen på mage, lår och andra kroppsdelar som man vill tighta till!


Vi får väl se hur det här går!? Men jag är ju alltid på när det gäller att testa nya beauty-grejer! Skitskoj ju! :)

           
                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ha! Du får testa om det fungerar och recensera hur bra det funkar! ;)

2010-11-09 @ 20:13:52
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha! I´m your sugarmomma ;)

2010-11-10 @ 12:59:44
Postat av: Magda

Ja jag har inte velat säga nåt, men du behöver ju verkligen stramas till lite Sara! ;-)

2010-11-10 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0