Marc by Marc Jacobs

Tyckte att det var hög tid att slå till på en ny väska för att pigga upp mig själv. Det var ju ett tag sedan nu...Så igår ringde det på dörren och där stod ett paketombud med ett väl inslaget paket! Älskar hemlevererade varor! (även om det kostar ;) )
Det blev en svart, riktig "sara-väska" som min kompis brukar säga om vi ser något i kläd/accessoar-väg som är min stil! Jag är så himla nöjd med den! Perfekt vardags-väska! <3
Vanligtvis så brukar jag inte vara så förtust i Marc by Marc Jacobs eller Marc Jacobs-väskor eftersom de oftast är så tunga i modellen...och ni kan ju tänka er hur det blir då jag dessutom alltid öser i halva hemmet i väskan: allt ifrån dator, böcker, ett halvt apotek, plånbok etc...Lyckligtvis så var denna lammskinnsklädda sak fjäderlätt! Modellen heter "Kelsey" och finns i flera färger, är faktiskt lite sugen på en i vinrött också! ;)

               


                                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0