5/11

Fredag redan! Och för min del så väntas det jobbhelg, tyvärr. :( Hade mycket hellre varit ledig, legat på sofflocket, umgåtts med mina kompisar eller tagit en sväng till Stockholm.

Gårdag kvällen var så himla lyckad! Jag hälsade på ett par nybakade päron och deras lika nybakade bebis. En riktig sötnos! Brukar ju annars tycka att barn är skitläskiga! :/ Så det svullades kladdkaka och glass, skvallrades mm. Torsdagsmys på hög nivå med andra ord! Lägger inte ut någon bild på den lilla familjen här eftersom de är ganska måna om privatlivet. Men kan säga att det antagligen är Norpans snyggaste familj! Jisses vilka gener barnet har att brås på! ;)

Nu så väntar jag på att min beställda mcdonald`s mat ska dyka upp. Ringde bud på 2 st cheeseburgare, en mellan pommes och en mcflurry daim! Ska svulla lite och kolla på satc-filmen som jag inte hann med igår. Fastnade framför ett jackass-maraton som gick på tv igår kväll.
Btw: för er som gillar jackass lika mycket som jag så har 3D filmen premiär idag! Sugit nog så verkar det somatt Norrköping inte kommer att visa den på filmstaden! Skittrist ju!

               
Testade mcflurry magnum brownie för ett tag sedan...Men kan väl säga så här. I fortsättningen så håller jag mig till mcflurry daim! ;)

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

gud vad mumsigt det där såg ut. :)

2010-11-05 @ 13:43:25
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

McFlurry är så himla gott!

2010-11-09 @ 14:18:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0