Varningstext saknas!

Vissa saker borde komma med varningstexter på. "Skinnfett" till skor och väskor tex. Tänkte berätta lite runt missödet med min miu miu cofferbag. Igår så var jag inne i en skobutik för att fråga efter någon kräm att smörja min cofferbag med. Jag hade väskan med mig som expediten fick titta på. Jag informerade henne om vilket matrial den var av. Blev rekommenderad att använda en produkt som jag slog till och köpte. När jag kom hem så testade jag först produkten på ett litet hörn av väskan vilket gick utmärkt. Så jag började då smörja en liten större yta 3 timmar senare. Kaboooom. Kan ju säga att väskan reagerade så kraftigt på "skinnfettet" att den har blivit blekt i färgen samt matt och strävt på ytan. Utseendemässigt förstörd med andra ord. Jag är så obeskrivligt ledsen och besviken för detta. Eftersom jag litade på säljarens kunskaper och rekommendationer om skinnprodukter. Var nere på stan idag med väskan och visade upp den i butiken. Butiksbiträdet var jättegullig och tillmötesgående. Ska ned i morgon igen och träffa butikschefen så vidare beslut kan fattas ang min förstörda väska.

Nu så ska jag hoppa i lite vettiga kläder innan Philip dyker upp. Han är också informerad omläget fast jag tror knappast han förstod hur kritiskt läget är. 


               
                 boven i dramat


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch vad tråkigt för dig! Man blir så ledsen och besviken när sånt händer

2010-05-02 @ 18:00:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Patricia

NEJ! Usch vad jobbigt, håller tummen (mer tur då) för att det ska lösa sig till det bästa för dig.. Kram

2010-05-04 @ 18:48:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0