Valet är ditt!

Okej tjejer och killar man kanske borde bli överlycklig när man får välja fritt vad man vill köpa för runt 6000kr. Men för mig vart nog valet mer jobbigt än personen som gav mig valet hade räknat med.
Det som kanske är mest logiskt är att köpa en dator då denna ska vistas i Usa utan mig i tre veckor (ja vet dom där pengarna är en muta för att jag ska överge mitt äpple) i sommar och jag inte vet hur jag ska överleva detta. Har en till datorn, visst men den fungerar absolut inte alltid utan mer lite när den känner för det.

Har även alltid velat ha en till tv så jag slipper tjata och gråta till mig tvn när den andra här hemma helst av allt vill se fotboll. Men vart ska jag då ha den, sovrummet är ju bara att glömma där ska det då inte in någon jävla romantikdödare.

Men hur kul är dessa saker att köpa när man får välja nästan precis vad man vill.
Det ändå som var absolut nej var en till hund eller helst ingen djur alls sedan måste saker/sakerna som inhandlas på något sätt helst vara något för båda två. Vad finns det kvar då?
Fanns ett val till och det var att jag lät bli att välja något ting och i stället lägger dessa pengar till något som jag ABSOLUT vill ha men som kostar mer och då går en dröm i uppfyllelse.

Hur skulle ni gjort? Vad hade ni köpt? Eller hade ni kanske låtit bli att köpa något och istället valt att behålla datorn hemma dom där 3 veckorna av era liv?



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0