supermassive black hole

Som ni säkert har märkt så har jag satt mitt bloggande på pause för tillfället vilket har sina förklaringar. Har varit med om en massa tråkigheter i helgen och känner mig för tillfället väldigt vilsen och nere. Lite grann som att yra runt i en labyrint och hoppas på att hitta ut snarast. Återkommer till er så snart jag hamnat på fötterna igen.
Var rädda oom er så länge! <3

               
                  supermassive black hole


                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det går bra att komma på fötterna

Kram

2010-05-18 @ 01:17:57
Postat av: Patricia

Hoppas att du hittar ut ur labyrinten snart, Kram!

2010-05-19 @ 21:49:21
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Magda

Usch då,

Känner mig lite dum jag var så stressad för jag ringde från min mob, när du sa det var sådär..

Och så tänkte jag att du var småsjuk som alla andra dumma jag, men verkar ju tristare än så..

Ta hand om dig gumman och som du vet kommer det ju solsken efter regn, även om det är en föga tröst nu.

//Kramar

2010-05-22 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0