Regnet det bara öser ner..

Det har från att jag slog upp ögonen i morse regnat utanför mitt fönster. Hur kul är det på en skala?

I dag har det på grund av vädret mest latat i soffan. Skjusade in lillebror till pappa i förmiddags och blev kvar där någon timme på kaffe. Sen ville far min ha håret klippt så fick fixa det med innan jag gav mig av hemåt igen.

Efter lunch tröttnade jag på att bara sitta inne så åkte in till Maxiområdet och kollade runt lite i butikerna. Handlade självklart något också men det får ni se senare. Har även fått paket den här veckan som jag måste fota så ni får se vad som inhandlats.
Tog en snabb sväng in på ica också och handlade med lite desertostar och oliver hem. Så nu sitter jag återigen i soffan men denna gång med god dricka och massa smaskiga tilltugg. Och så tänker jag nog fortsätta tills sängen kallar i kväll.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Sabina

hatar regn =(

2010-05-08 @ 22:23:07
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Emil Spjut

Hoppas du och Joakim har haft en trevlig helg! Kram från Emil!

2010-05-09 @ 14:37:30
URL: http://emilspjut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0