Om en vecka...

Börjar bli lite små nervös inför resan som tar fart om en vecka. Jag är väl inget för flygplan men bortsett från att det är ett smidigt sätt att komma fort fram.

I dag har jag börjat dagen med lite jobb, blev till och med lite längre än planerat på grund av sommarscheman. Sen blev det hem och motionera Kapten lite innan det var dags att ta tag i lite städning.
Nu är det klart, eller städningen är väl inte helt klar men jag har lagt ner den för i dag i alla fall. Så nu blir det att slänga sig framför tvn och invänta True blood. Ja vet att jag är ute i riktigt god tid men vill ha en ursäkt till varför jag latar mig när jag egentligen har all tid i världen att fortsätta städa.


Vampyrer är verkligen min drog för tillfället... sexy!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0