Ny vecka...

Jag mår nu lite bättre, febern är helt borta sedan över ett dygn tillbaka. Det som är jobbigast nu är hostan jag har hela nätterna som håller mig vaken och att pollenallergin har slagit till ordentligt så att jag nyser och snorar hela tiden.
Men som sagt annars mår jag bara fint, i morgon är det tillbaka till jobbet och jag längtar faktiskt.
Är bara 3 arbetspass denna vecka innan det är ledig helg igen så finns inget att klaga över.

Jag har tydligen i feberfrossan också släppt resmålet jag ska till under Kristihimmelfärdshelgen. Så nu är det alltså ingen hemlighet längre att jag och Mr O tar planet ner till Alicante och beger oss till lägenheten och värmen i Torrevieja. Ska bli otroligt skönt att lämna Sverige om det så bara är för några dagar. Speciellt eftersom jag troligen inte kommer lämna landet under min sommar semester om ingen bjuder med mig på en sista minuten.


Är väl inga 40 grader som förra sommaren men ska i alla fall vara runt 20-25 grader.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0