Lite om mig!

Hittade denna och eftersom jag var rastlös fyllde jag i den.....

TIO FAVORITER

1. tv kanal ? Kanal 5
2. blommor ? Ros
3. färg ? Rosa så klart
4. sport ? Fotboll om någon
5. affär ? H&M i Sverige, Forever 21 Usa och Nelly på nätet om det gäller mest prisvärda shoppingen. Annars blir det nog Louis Vuitton för deras service, dörr-vakt/öppnare och underbart mysiga butik
6. musik ? Lite av allt
7. mat ? Grillat men mammas mat är ju aldrig fel heller.
8. årstid ? sommar så klart
9. djur ? Kapten Jansson Sixx förstås
10. stad ? Los Angeles, CA USA finns inget som slår kombinationen av underbar shopping och det fantastiska klimatet.


TIO FAKTA

1. hemstad? Norrköping, eller bor ju i en ort utanför
2. hårfärg? brunett just nu
3. längd ? 166cm
4. frisyr ? I dag har jag fläta
5. ögonfärg? Grön
6. skostorlek? 38
7. humör ? Sprallig, charmig, rolig men jävligt lättretad
9. tillgänglighet ? Ja om det gäller något jobb där jag inte behöver anstränga mig men får sjukt bra lön så är jag öppen för förslag. Förhållandemässigt: Sambo
10. vänster eller högerhänt? höger

TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? -Ja älskar mig själv 365 dagar om året
2. tror du på kärlek? -Absolut
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? Okej jag ska vara ärlig. Jag träffade min nuvarande kille igen efter 4 år och insåg att jag hade känslor för honom fortfarande. Jag var otroligen, talade om att jag inte hade känslor för exet längre och gjorde slut.
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja
5. har du någonsin krossat någons hjärta? Ja, men den/dom förtjänade det.
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Ne jag är inte lagd åt det hållet
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Nej säger det till mig själv varje dag när jag slår upp ögonen. Och inte någon annan heller.
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Nej
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Hur hemligt är det om jag vet om det?!
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag absolut, behöver bara se mig i spegeln en sekund så är jag kär

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR

1. kärlek eller pengar? Vill nog ha en kombiantion av det men en fattig Malin är olycklig så väljer pengar
2. vin eller öl? Vin
3. dag eller natt ? Dag
4. one night stands eller förhållande? Förhållande
5. tv eller internet? Internet
6. pepsi eller cocacola ? Coca cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? En variation är bäst
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Beror på
9. telefonkontakt eller face to face ? Båda
10. aim eller myspace ? inget av det, finns ju FB


TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Ja
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Ja
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Glaset i bilrutan kanske inte var en succe direkt.
4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nej tänk om linan går av....
5. har du någonsin varit på en husbåt? Nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Nej
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Ja absolut säkert flera gånger
8. har du någonsin gått på bio ensam? Nej
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Klart jag inte har, alla gillar ju mig.
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Nej men den dagen jag dör kommer alla andra tycka att den suger.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0