Fortfarande grått

Det är då inte mycket till ljus eller sol som helgen har bjudit på. Tur man är ledig i morgon med så man fortfarande kan hoppas på någon solglimt under sina lediga dagar.

I dag har vi i alla fall varit och hämtat nyckeln till lägenheten i Spanien så nu får vi allesammans hålla tummarna för att askmolnet ger sig i väg så jag kan lyfta på onsdagkväll.
Längtar så till att få lämna Sverige om så bara för några dagar. Lite shopping och förhoppningsvis massa sol och god mat kommer inte alls sitta fel.

Nu ska jag ge mig ut för kvällens sista promenad, och efter det blir den en varm dusch innan jag kryper ner i sängen och läser en liten stund.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0