En nyttans dag

I dag har det gjorts nytta. Allt gräs är klippt och gissa vem som körde gräsklipparen. Ni behöver inte tro mig för det gör jag knappt själv men så var det i alla fall.

När nästan allt var klippt så tog ju självklart bensinen slut så var bara att åka och handla ny. Då vi ändå åkte till stan passade vi på att handla hem lite andra tråkiga men nödvändiga saker. Så som disksvampar, plastpåsar och snacks till Kapten.

Nu sitter jag och halv sover, vet inte varför jag är så trött, men kan vara allergimedicinen som jag var klumpig nog och först smaskade i mig efter att jag vandrat runt och fått grässtänk på kroppen i timmar.

Ska plocka ur tacopajen ur ugen nu äta lite och sen kryper jag ner med en bok, för i morgon väntas jobb igen och börjar veckan med en delad tur.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0