Ågren var det här ja...

Jag har legat vaken, vridigt och vänt på mig i nästan 1 timme nu. Hade ju räknat med att sova till typ åtminstone  kl 14 på eftermiddagen med tanke på hur dags jag kom i säng igår. Men ångesten håller mig vaken. Jag har aldrig haft ågren i hela mitt liv, iaf inte vad jag kan minnas. Men nu är den ta-mej-fan näst intill outhärdig!

Anyway, gårdagkvällen spenderades med ett gäng härliga tjejer. Vi käkade grillbuffè, bowlade, vissa sjöng karaoke...sedan runt halv 1 snåret hände något som jag helst av allt vill glömma. Kvällen avslutades på ett smockfullt Harrys.

Idag tänker jag spendera dagen med att tycka synd om mig själv fram till kvällen då ska jag möta upp mina tjejer för att bedömma den nya sex and the city-filmen. Den har ju som ni kanske vet fått ganska sval kritik.

                
                  bild


                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0