4-ever young

Påväg hemfrån sena bion så diskuterade jag och Malin den ombloggade och hypade baseball jackan som bla sålts hos Gina tricot. Vi var båda överens om att den marinblå jackan var toksnygg och att vi båda två har avstått från att köpa den pga av åldershinder. För 10 år sedan så hade jag inte tvekat en sekund över att köpa den. Men att som 27-åring gå runt i den? Nja...kanske inte. Kan faktiskt komma på mig själv med att stå och dividera i klädbutikerna hurvida det är okej att bära viss typ av kläder i min ålder. Kanske inte så passande att springa runt med lågt skurna snortighta jeans längre. Tråkigt men sant.
En liten parentes, jag blir ofta misstagen för att vara yngre än vad jag egentligen är. Vilda gissningar från främmmande människor brukar oftast hamna mellan 18-23 år, haha.

Här är 3 saker som jag hade kastat mig över om jag var 10 år yngre

* Baseball jackan (så klart, haha ;) )

* Varit med i en dokusåpa. Antagligen paradise hotel eller något annat oansvarigt. ;)

* Antagligen någon het 20-åring, haha ;)


               



                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Stör mig lite på det där, "okej att bära viss typ av kläder i min ålder". Som om att du inte skulle kunna bära upp snygga kläder på ett bra sätt?!? Tja jag vet inte vad... Du får ha din åsikt visserligen, även om jag stör mig litegranna ;-P

För övrigt, ha en bra dag, o gillar att läsa dig här igen :-)

2010-05-31 @ 12:31:49
Postat av: sara

Tack Daniel! ;)

Jag gillar att höra era åsikter. Vare sig det är ris eller ros. Har inget emot om ni ger mig en riktig känga ibland. Det kanske skulle behövas, haha ;)

2010-05-31 @ 13:00:01
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0