Tisdag 9 Mars

God förmiddag mina sköna. Här sitter jag och kollar runt lite på FB och webshoppar. Ska inom några timmar fixa i ordning mig och ge mig av till jobbet. I dag väntas möte och sedan kvällsarbete. Vi får se vad det kan komma fram för överaskningar denna vecka.
Solen skinner utanför mitt fönster så Kapten och jag ska klä oss lite varmt och ge oss ut på en långpromenad nu tänkte vi.
I helgen försökte jag förresten att skotta fram lite av altanen så man skulle kunna sitta där vid husväggen och njuta av solen. Men om vi säger så här fick kanske fram en kvadrat decimeter trä innan jag gav upp. Den sista halvmetern snö bestod mesta dels av is.
Förhoppningsvis kan naturen fixa fram min altan av sig själv under denna vecka för det viskas om att det ska bli upp emot 5 grader varmt i mitten av veckan.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0