Nöden har ingen lag!

Hej på er allihopa! Hoppas att ni har haft en toppenhelg!
Det har jag haft. Nu är jag precis hemkommen från en slirig godishandling. Så himla typiskt mig att vara ute i sista stund. På kvällen så har jag och Philip ätit på "donken" samt köpt godis på macken. Men det där godiset var ju bara en liten aptitretare för min del för när Philip började masa sig iväg tillbaka till Skåne straxt efter 9-snåret så hoppade jag in i duschen, sminkade av mig och hoppade i mina röda tomtebyxor. Bang typ kvart i tio så fick jag ett vansinnigt sug efter ostbågar. Så det var bara att kasta sig iväg till hemköp innan stängning. Väl inne i butiken så tänkte jag att det var lika bra att fylla på godisförådet ordentligt inför kvällen eftersom det vankas Oscarsgala inatt. Lättare sagt än gjort!
Nu så ska jag tjuvstarta mitt vakande inför oscarsgalen med ambrosiakakor, kaffe och lite nätshopping! :)

                
                 överlevnadskit inför natten!


                                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0