Nattfåk

För typ 1 timme sedan så började jag läsa boken "Nattfåk" som legat helt oläst i min boksamling i evigheters, evigheter nu. Det smartaste hade kanske varit att låtit det förbli så...för nu är jag så jäkla skärrad att jag inte vågar släcka lampan och sova! :/

Jag har varit med om den här sortens skräck förr:

* sjätte sinnet: Höll på att skita på mig när jag såg den på bio och reser fortfarande ragg och får kalla kårar av den.

* the ring och the grudge: Jag bodde i kollektiv då jag såg de här filmerna och tur var väl det. Sov med öppen dörr i en vecka och tvingade Jonas att göra detsamma så jag skulle kunna smita dit fort som tusan om det var något...

               


                                      /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0