Måndag 22 Mars

Tiden går för fort. Denna månad går även den mot sitt slut och snön är ännu inte borta. Det känns hemskt att tänka att det snart är min dag men att det kan vara så illa att jag får titta ut och se snö utanför mina fönster även den dagen.
Håller fortfarande tummarna att så inte ska bli fallet men man ska aldrig säga aldrig.

I dag har jag varit i väg på utbildning inom jobbet. Så i stället för att jobba kväll som jag skulle gjort blev det en kort dag mellan 8-12. Känns underbart att komma hem skapligt och mysa med lilla Kapten.
Och bäst av allt är att detta kommer bli till en vana inom kort. Efter onsdag kan jag troligen gå ut med mer information om det.

Nu ska jag ge mig i väg ut på en promenad med Kapten är det tänkte. Vi hade hoppas på sol men verkar som om den nu lagom till vi ska ut, vill gömma sig bakom något förbaskat moln.
Annars blir det i alla fall en lugn dag här hemma. Tänkte faktiskt slappa på soffan även i dag då jag inte känner mig helt kry ännu.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0