Ledig helg!

Då var en vecka till avklarad. Tiden bara springer iväg från mig just nu. Jag har en hel del jag ska hinna med innan April och det känns som jag får sparka mig själv riktigt ordentligt i rumpan om jag ska lyckas med allt.

I dag är jag i alla fall ledig och hinner göra undan lite hushållsgöra och liknande.
Började dagen med att storhandla så nu har jag fyllt på kyl och frys. Fick dock precis vid hemkomst ett sjukt sug efter chokladkakor och självklart så köpte jag ju inte hem en enda en.
Men ska ringa Mr O snart och se om inte han kan fixa fram ett par stycken till mig.

Sen jag kom hem har jag bara slappat, har en sådan sjukt jobbigt mensvärk att jag bara vill ligga med en varm kudde på magen och göra ingenting.
Skulle vilja skotta ordning lite på Altan och kanske tösalta trappen så man inte slår ihjäl sig när man ska gå till bilen. Men vi får se om värken går över annars får det vara tills någon annan dag.

Nu ska jag i alla fall släppa ut Kapten lite så han får kissa, det är så långt som jag orkat planera än så länge.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0