Gottegris

Väldigt ofta så får jag höra att jag är värsta sortens gottegris vilket antagligen stämmer ganska så bra. På jobbet så brukar det skämtas om att det syns när jag har jobbat. Jag lämnar nämligen spår efter mig iform av godis/kakor/chips/ostbågspåsar i papperskorgarna inne på kontoret, haha. ;)
Min senaste noja är pizza. Jag har aldrig tidigare varit någon pizzaälskare utan har föredragit ostburgare, falaffel, kebab, gyros eller french hot dog då det vankats skräpmat. Men just nu så är det mozzarella pizza som gäller, är inne på andra dagen i rad då jag äter mozarella pizza till middag. Igår så vaknade jag tom 2 timmar tidigare än vanligt bara för att jag hade sådant jäkla pizzasug. Helt sjukt! :/


               
Min andra stora tillfälliga last: marsipan och pistage. Perfekt tilltugg till kvällens avsnitt av true blood!

               
                 mums!


                                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0