gårdagens

Igår så haglade det verkligen bra nyheter. Alltifrån att jag hittade/fick tillbaka min leopardmönstrade kofta som varit försvunnen i typ ½ år (så nu har jag 2 st eftersom jag köpte en ny för ett tag sedan) till den bästa jäkla nyheten som jag har fått på länge. En av mina finaste killkopisar skall flytta tillbaka till norrköping! Det ska bli så himla skönt att ha honom på gångavstånd ist för 30 mil bort och endast kunna ses till jul, påsk och under semestern. Nu kan man ju sticka emellan med en dejt lite då och då ist. Vet inte riktigt alla detaljerna än då den lille fulingen släppte nyheten som en bomb 10 minuter innan desperate housewives igår. Vilket inte kunde missas och han skulle även haffa ett plan till the big apple!

Som den pessimist jag är så måste jag även skjuta in lite ris också. Var det någon som såg kanal 5`s nya satsning "couger town" igår? Om ni missade det...Stort grattis till er! Vilken jävla skitserie! Courteney Cox försöker att rida ut den sista vågen efter länge sedan avslutade serien vänner. Råuselt skådespeleri samt gamla skämt på tomgång. Nej, tummen ner där!

Här har ni gårdagens:

                
                 kofta: hm, topp: hm, jeans: levis


                                          /sara

Kommentarer
Postat av: maddie

Jättefin kofta!

2010-03-03 @ 12:39:33
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

snygg oufit!



Mvh

Rebecca

2010-03-03 @ 15:29:28
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0