Får man göra så...!?

Uppkrupen i soffan med en mastodont potion av mammas kycklinggryta, inväntandes ev av veckans tv-höjdpunkter. Trodde jag ja! Men tji fick jag. Utav någon för mig oförklarig anledning så utgick veckans avsnitt av desperate housewives. Vanligtvis så utgår ju program bara om det är: sport, en viktig nyhet av kungligt/dödligt/historiskt slag eller vid högtider. Men ikväll så utgick programmet tillförmån av ett annat tv-program nämligen "CSI" Får man göra så!?

Jaja, jag får väl nöja mig med att bekämpa pormaskar ikväll ist. Jag ska testa en ny produkt från "neutrogena" som jag slog till och köpte på maxi-huset idag. Jag är en riktig sucker för hygien och beauty-produkter! :)

               


                                           /sara

     

Kommentarer
Postat av: Patricia

Neutrogena är riktigt bra, jag bara älskar deras scrub-kräm!

2010-03-31 @ 10:57:13
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag blev grymt besviken att inte få se mina desperata fruar. Dåligt!

2010-03-31 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0