A night at the Oscars

Okej, jag erkänner...Jag satt inte vaken hela natten och såg på Oscarsgalen. Kan ju berätta för er som inte satt uppe att den var ganska kass och förutsägbar i år, tyvärr. Ta tex galans höjdpunkt: röda mattan. Reportrarna, kameramännen och kommentatorerna hade noll kommunikation med varann. Kameran flackade samt filmade mestadels de hela ovanifrån. Ointressanta samtalsämnen med de anländande skådisarna. Nja, tummen ner i det stora hela. Men visst tusan fanns det en och annan klänning som lyfte spektaklet. Jag har valt ut några favoriter här nedan.

               
Sarah Jessica Parker hade alla rätt. Snygg make up, fin håruppsättning och en klänning från chanel. (som antagligen inte hade passat på någon annan.) Snyggast var ryggen på klänningen, har dock inte hittat någon bild på det än.

               
Carey Mulligan i prada. Såg fräsch, ung och trendig ut. Gillar egentligen inte den här typen av längd/snitt på klänningar med Carey lyckas bära upp den.

               
                Zoe Soldanas bar en färgbomb från givinchy.

               
                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Majsan

Satt uppe till 3.30 ungefär sen gav jag upp. Tittade på Kanal 9 och det var mer reklam än både röda mattan och gala.

2010-03-08 @ 16:15:50
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0