2 platser som...

Jag ska snart i väg till frissan. Ska bli så skönt att putsa till hårtopparna! Kom och tänka på att det är nog ett av de få ställena som jag inte har blivit "uppläxad" på, när vi talar om de klassiska ställena och av de personerna som man absolut inte vill få en utskällning av/på.

Här är just 2 sådana ställen/situationer som jag hade klarat mig alldeles utmärkt utan...:

* Hos tandläkaren; Vilken idiot allmänbildad eller inte VET att man ska borsta tänderna, använda plackers och fluxa minst 2 gånger om dagen. Ändå så kan tandläkarna/tandhygienisterna inte låta bli att upplysa om detta precis som om det skulle vara en världsnyhet. Oftast så har man inte ens hunnit få på sig haklappen och gapat innan. Känns sååå motiverat att gå till tandläkaren...

* I sovrummet; Denna punkt är jag väl inte direkt vrålstolt över att ha upplevt. Men jag lärde mig en läxa som plåster på såret. Sex på första dejten är mer än okej, var gärna "slampig" och ta intiativ också. För ett par år sedan så dejtade jag en kille och tänkte låtsas vara "fin" tjej så jag väntade med att ligga. När det väl kom till skott så...blev det mer än katastrof! :O Klassiskt citat är ju att man ska testköra bilen innan man köper den. Personen som myntade det uttrycket visste vad han/hon talade om. ;) 

                   
                     Inte ens Zlatan kan göra alla rätt... ;)


                                               /sara




Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Det där sista var riktigt underhållande :)



Dock kan jag informera att man faktiskt kan bli uppläxad även hos frisören, och även där säger de världens mest självklara grej som att man behöver "toppa håret med jämna mellanrum" - som att man inte visste det! Vet inte hur ofta jag har fått höra det, måste ju finnas fler än mig som har hår som lätt kan se lite slitet ut i topparna trots att man klipper? Dumma frisörer

2010-03-29 @ 17:16:57
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Patricia; Jag står på god fot med min frissa eftersom jag besöker henne ca 2 ggr i månaden. ;)

2010-03-29 @ 18:29:02
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0