Vad fan hände???

Hej där ute, jag lever ja. Men var sjukt bakis i går efter en helt chockartad "50 års fest"  Men tog mig i alla fall ut till mamma i går igen för att fira lillebror som fyllde hela 19 år.

Tillbaka till festen då. Kallt som fan var det till spriten slagit till i kroppen men inombords var man varm. Jag och en liten tös höll på att dela ut placerkorten när bröllopsmarchen började spelas.
Var precis på väg att vända mig mot bandet och säga åt dom att det inte passade när jag hör lilla syster skrika. JÄVLA MAMMA och inser att det är då fan ingen vanlig 50 års fest vi hamnat på utan min älskade mamma ska gifta sig.
Och visst var det vackert (tror jag) tro  det eller ej men jag grät som en stuken gris om det var glädje över bröllopet eller besvikensen på mig själv att jag inte tagit långkläningen jag stod och provade kvällen innan vet jag inte men min mamma är nu i alla fall gift och jag och många där till hade en super lyckad kväll.

Tack mamma och nej jag har inte förlåtit dig ännu men lyckönskningar kan du väl få ändå. Vem vet jag kanske gifter mig på andra sidan jordklotet som hämd. *hihi*









/Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade dotter vi älskar dig båda två men att du inte förlåter mig för jag inget sa det får jag ta.Men gift dig här hemma så jag också får gråta.

Puss

2010-06-15 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0