Nostalgi

Just nu så avnjuter jag de sista timmarna av mina 1 ½ lediga dagar.
Igår så var det familjedag. Vi firade min födelsedag i efterskott. Med massa mumsigheter och presenter. Och idag så har jag bara slappat för hela slanten. Började med en stadig brunch, liten shoppingrunda med mamma och resterande timmar på eftermiddagen så har jag legat i soffan och avnjutit några av gårdagens presenter:

                
               
Tog en nostalgi-tripp tillbaka till 80-talet. Fick Karate Kid-boxen i födelsedagspresent. Lite som ett internt skämt, haha. Så första filmen har jagtittat på nu under eftermiddagen samt klämt en bytta häägen-dazs. Sorry B&J, tronskifte gällande favoritglassen. Pralines & cream, säger jag bara. Mums!


                                 /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0