kvinnlig förebild

Fan, vilka coola katter det finns. Min senaste favorit är sångerskan Cheryl Cole. Ni vet, den där hutlöst snygga tjejen som var gift med fotbollsspelaren Ashley Cole. Cheryl fick reda på att hennes make hade bedragit henne både en, två och flera gånger. Sångerskan fick nog och begärde skilsmässa. Och nu till det coola momentet: Cheryl ville inte ha ett endaste öre av sin otrogne makes pengar utan sade att hon minsann klarade sig alldeles  utmärkt på egen hand! Snacka om att gå rakryggad ut ur ett förhållande! Kvinnlig förebild som heter duga!

Själv så besitter jag få av de kvinnliga attraktiva egenskaperna. Jag är både svartsjuk och avundsjuk. Knockar de flesta tjejer som inte håller sig på rätt avstånd. Och det senaste året har jag dessutom blivit "needy" och klängig men jobbar hårt på att bli självständig igen.

               
                 Cheryl med sin otrogne (ex)make i släptåg



                                               /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Att bli självständig låter som ett trevligt mål att sträva mot, sen beror det lite på vad man menar med det...



Förebilder är nog bra att ha, har du några stycken?

2010-06-18 @ 13:34:09
Postat av: Patricia

Jag läste också om det, och det är nog inte dte lättaste att avstå från vad jag förmodar en massa pengar men riktigt starkt och härligt att hon gjorde de det! :) Inspirerande minst sagt..

2010-06-19 @ 07:50:03
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0