Internet problem...

Denna dag har allt gått imot mig. Vissa saker tänker jag inte gå in på här men andra så som regn i stället för sol kan man ju nämna. Varför är det aldrig fint väder en hel dag när jag är ledig. Jag vill ju sola och göra nytta ute men icke.
I dag har dagen i stället spenderats inomhus med att se på film och äta pizza.
Hade ju tänkt sitta vid datorn också men det gick ju verkligen inte som planerat. Har nämligen varit omöjligt att komma ut på nätet förrän nyss. Tydligen har det varit något fel på nätet i dag som gjort att jag fått sitta i telefonkö till bredbandsleverantören för att sedan när jag väl börjar närma mig 1 plats får redan på att dom stänger för dagen och att dom tyvärr inte kommer hinna ta hand om mitt samtal. Kul.... inte det minsta kan jag lova.

Annars har det väl i alla fall varit en skaplig helg. Blev mys med älsklingen och Kapten i fredags och igår blev det en tur ut till Korpan där jag fick laga frukost (pannkakor) till två pojkar för att få upp dom ut sängen vid 13.00 tiden. Sedan blev man bjuden på middag hemma hos A-B och Pricken inte alls en dålig lördag.

Nu ska jag äta godis och tycka synd om mig själv bara för att jag känner för det.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0