Hur stor är chansen...!?

Alltså jag lyckas ta-mej-tusan med det mesta...som egentligen är näst intill omöjligt. Igår så lyckades jag nästan sabba ännu en dyrgrip. När jag öppnade väskan på kvällen så hade allt mitt smink läckt ut på det fina fodret i väskan. Skrik och panik var bara förnamnet. Lyckades dock få bort det värsta med hjälp av några fuktiga babyservetter. Puh! Nu så skall jag lasta i allt igen och se till att alla korkar och lock på handkrämer, handsprit, smink är väl förslutna. Sen så blir det en sväng till affären för att handla frukost. Har bara ätit kakor och godis hela morgonen. Men är det semester så är det! Och efter det så blir det självklart en sväng till NK, Birger Jarlsgatan, Biblioteksgatan som var stängt igår.

Hörs sen!

               


                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0