Guess who`s back in town!?

Guess who`s back in town!? Det var väl med blandade känslor som jag återvände till min hemstad. Men men, det får väl gå. Ska bara vara här till lunchtid på fredag sedan så packar jag väskan och beger mig ner till Skåne!
På dagens schema står att packa upp och tvätta 6 dagars packning, åka ut en sväng och handla vid maxi. Insåg att jag både behöver fylla på kylskåpet+en massa andra saker...
På kvällen så blir det frosseri på donken, godisshoppande och bio med min älskade vän Malin. Ska bli sååå kul!

Här är lite bilder från gårdagkvällen:

                
               
               
                 Friterad oxfilè är en höjdare som jag rekommenderar alla att prova!


                                         /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh så bra du har det, ska vi byta? ;)

2010-06-30 @ 22:02:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0