Ha ha jag är inte avis!

Det känns skönt att sitta hemma i Sverige och veta att tre karlar åkt över altlanten för semester och så hamnat i Miami när prognoserna där visar åska och regn nästan varje dag.
Varför lämna Sverige när vi har det bra mycket bättre och finare vädermässigt här?!

Är dock lite tomt när nisse är borta och Kapten styr och ställer ordentligt när jag jobbar så är inte helt lätt att vara den som är lämnad hemma.

Men vi klarar oss och i dag har vi till och med varit duktiga och rensat ogräs på så en yta på en gånger en meter.

Nu ska jag ut i värmen igen men denna gång blir det soffan på altan och en bok.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Lizette Pressfeldt

sv: hihi ja , jag älskar ditt lilla charmtroll :) och fin blir han på bild om han bara vill =)

2010-07-14 @ 22:44:29
URL: http://lizettepressfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0