Gårdagen

Igår så träffade jag Malin för första gången på evigheter. Det var alldeles för länge sedan vi träffades. Känns så himla bra att ha någon som förstår en precis. Vad det än är. Jag har haft turen att träffa två sådana underbara människor. Pernilla och så förstås Malin. Ni vet sådana där människor som inga sanningar blir obekväma för. Du kan berätta precis allt! Det finns vänner, nära vänner och så finns det själsfränder! Jag hyser sådan jäkla respekt för dessa, framför allt de sistnämda. Pojkvänner kommer och går men fina vänner består!

På tal om kärlek så blev det massor av den varan igår. Malin och jag var iväg och såg premiären av den hypade filmen "eclipse" Me like säger jag bara! :D Med lite tur så kanske Malin slänger upp en recension vart efter... ;)

Idag så har jag späckat schema: Ska iväg till vårdcentralen. Igen! På eftermiddgaen så ska jag träffa min vän Christian som är hemma en sväng från Vietnam. Och slutligen hem och packa inför morgondagen.

               
               
 På 2 timmar hinner man: äta på donken, äta mjukglass vid glasstornet, köpa godis i en proppfull godisaffär och slutligen tränga sig in i en fullsatt biosalong.


                                              /sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0