Fredag!

Är inte direkt överlycklig över att helgen är här eftersom det för min del innebär jobb ist för lata dagar/nätter då man kan göra vad man vill. :/ I måndags natt då jag jobbade var det hutlösa 36 grader inomhus. Att öppna fönstren är uteslutet då det kommer in alldeles för mycket insekter... Hoppas iaf på att helgen skall rulla på bra, både för oss som skall jobba och för er som ska ut på raj-raj. ;)

Har iaf varit och handlat hem lite saker till helgen. Godsakerna hade jag helst av allt avnjutit framför tv`n i gott sällskap men nu så får de åka ned i jobbväskan ist. Kan tipsa er om att en av världens absolut bästa filmer går ikväll på kanal 5, kl 21. "American beauty"

                
Detta räknar jag med att konsumera under helgen. Förrådet kan ev behövas fyllas på till söndagsnatten. ;)

   
                                             
                                             /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0