De perfekta shortsen

Hela jäkla sommaren så har jag varit på jakt efter de perfekta shortsen. Utan någon vidare jaktlycka, tyvärr. De ska ha lagom längd, sitta bra,snygg färg etc...
Men hur typiskt är det inte att jag hittar 2 par shorts som näst intill passar in under kategorin "perfekta" nu när sommarvärmen går på sparlåga. Just my luck, skulle man kunna säga.
Som jag nämde så är de "bara" nästintill perfekta. De är aningen korta. Så celluliter och obefintlig solbränna lär ju blottas vid användningen, haha. Sen blev jag lite smålarvig i provhytten. Stod och omade mig, böjde mig i alla möjliga konstiga vinklar i säkert 10 minuter. Funderade på om jag verkligen skulle kunna bära upp shortsen. Jag menar jag fyller ju ändå 30 om några år! Så för att folk inte ska misstänka mitt patetiska "tror-att-hon-fortfarande-är-18-år-som-bär-shorts-i-modell-hotpants!" så sprang jag direkt efter shorts-köpen och inhandlade en ny anti age-creame! ;)

               
      Förutom shortsen så förnyades garderoben med en ny skjorta och kofta


                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

fina shorts =)

2010-07-31 @ 22:23:57
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Vad du är bra på att hitta snygga kläder :) Gillade alla plaggen, supersnyggt!

2010-08-01 @ 12:46:09
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0