Dagens

Nu är jag hemkommen från stan, fattigare än vad jag tänkt mig. Tanken var ju bara att jag skulle springa ner och köpa en ny ant-rynk cream. Men det blev lite som sagt lite flera stop innan jag nådde fram till åhlens kosmetika-hyllor. ;) Visar upp de nya inköpen senare.

På hemvägen så myllrade det av sk "peking fanz" Tror att IFK ska spela någon match på parken ikväll. Och supportrarna har laddat i flera dagar nu. De har åkt med IFK-bilen vid flera tillfällen utanför mitt fönster. Sjukt störande när man har jobbat natt och ska försöka knoppa. En liten parentes där...Nu så blir det lite dumburk. Funderar på om jag skall bege mig till hemköp och köpa lite cashewnötter först, dock. Blev sannslöst sugen på det nu! :)

Här har ni dagens:

               
               cardigan: h&m, topp: mq, jeansshorts: h&m barn, väska: burberry


                                                /sara


Kommentarer
Postat av: tvilling

oj sorry om vi stört....inte vår mening sov gött iallafall

2010-08-07 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0