Dagen

Har varit en fullspäckad dag, men bara med roligheter i stort sett.
Började med en tur in till stan där vi (lillebror, jag och Kapten) mötte upp Jessica och Inger.
Sen bar det av ut till småbåtshamnen för en omgång minigolf som det är delade meningar på vem som vann mellan lillebror och syster.
Så för att göra det enkelt säger vi att Kapten vann, så var det löst.

Efter det blev det en sväng till Söderköping för årets första och troligen enda besök på Smultronstället.
Blev glass där för syster och mig, de andra tre tog en promenad utanför och köpte glass och cola då de inte var sugna på någon storartad glass.




Sen bar det av för inhandlande av presenter till nästa veckas födelsedags pojke. Hela 25 år fyller han visst. Liten håller på att bli stor.

Nu har jag precis avslutat matlagning, blev biffstroganoff på resterna från lövbiffen från häromdagen och sedan har det bakats/lagats pajer inför kalaset nästa helg. Ännu flera ska lagas i morgon då jag försökt locka fram lite mer pajformer av någon.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0