Bilder från Skåne

Tillbaka i Norrköping igen efter ett par störtsköna dagar i Skåne. Har på 3 dagar hunnit beta av Helsingborg, Landskrona och Båstad i gassande sol. Kan helt ärligt säga att jag inte har varit så här solbränd som jag är just nu, de senaste 15 åren! Detta trots 2 veckor i Thailand, ett antal besök på Kanarieöarna och Mallorca. Skulle väl kunna säga att det är tack vare att jag verkligen har legat och pressat, pressat och åter pressat i en massa timmar på stranden i Båstad. Hann även med och ta årets första dopp i havet. Skönt! Bortsett från att ha jobbat stenhårt på min bränna så har vi kökat goda luncher och middagar ute. Och tack vare ett "missöde" med en väska så fick jag testa på att gå ut och dansa oduschad, (Direkt efter en heldag på beachen!!!) osminkad i platta sandaler. Men det gjorde faktiskt inte så mycket. Hade faktiskt den roligaste utekvällen på länge trots detta. Så det kanske blir mer av den varan i sommar, haha. ;)

                
               
               


                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Herregud vilken härlig sandstrand! När Sverige ser ut sådär så är det verkligen ett land man vill bo i!



Du måste ju visa upp den storslagna brännan också :P

2010-07-05 @ 21:27:49
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0