Nytt år och nya planer

Första Januari, fan vad det förra året gick fort. Men nu tar vi nya tag. Det är som sagt ett nytt år och då blir det en ny start. Det finns en hel del som jag ska försöka ändra på under detta år och vi får väl se vad som blir som jag hoppas.

Bland annat har jag redan nu en stor plan för vad jag ska tillbringa min sommarsemester med.

Nyårsafton i går, besökte mamma som fyllde år på dan och åt bullar. Sen på kvällen bar det av hem till Kim och Mattias på middag. Tre rätters blev det så var verkligen inte ila. Smakade hur bra som helst. Sen var väl meningen att jag skulle vara nykter och köra hem men så blev det inte riktigt. Utan vi blev kvar över natten och där av anledningen till att ni inte hört något från mig förrän nu.

Bilder blev det dock inga för av någon anledning låg inte alls kameran i väskan som jag trodde, utan den låg snällt på skrivbordet här hemma.
En riktigt trevlig och lyckad nyårsafton. Tack alla närvarande för en trevlig kväll/natt.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0