Nu börjar ju detta bli löjligt!

Alltså helt seriöst; Nu börjar det ju bli löjligt kallt ute och inne med för den delen. Jag var ute och köpte lite godis nyss och frös som en nakenhund trots vaddering bestående av: leggins, mysbyxor, t-shirt, cashmirkofta, stickad kofta, fleecejacka, ullkappa, halsduk, mössa, vantar och uggs. Det verkar ju inte finnas någon hejd på kylan. Om detta är resultatet av hur vi har förstört ozonlagret och miljön så lovar jag att bli öveedrivet klimatsmart. Jag kommer att rota igenom både mina egna och andras soppåsar, aldrig använda hårspray, etc, etc...

                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller helt med! Nu är det till o med så det gör ont för att att det är så jäkla kallt. Nu räcker det, lite slask ett tag o sen tidig vår. Yes please!

2010-01-08 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0