Ne vi stänger inte ner.

Det är sant, Sara tar en paus men jag ska nog försöka hålla er uppdaterade med en del ändå.
Visst kommer detta innebära något sämre uppdatering på grund av mina arbetstider men jag gör mitt bästa för att hålla er glada.

I dag har jag i alla fall suttit på kurs i proffisionellt förhållningssätt. Ska ni gå denna kurs 4 hel dagar och 6 handledningstillfällen. Känns helt okej även om det var riktigt jobbigt att sitta och lyssna en hel dag när man är van att ialla fall kunna göra lite annat på jobbet.

Men gratis kaffe och macka till frukost, kaffe, frukt och chokladbitar till eftermiddags fika och sedan soppa och paj till en billig peng till lunch.


Inte fel med lite blåbär och hallonpaj.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0