När man inte kan sova...

Min kropp har gått och knäppat till sig. Egentligen så borde jag ha varit jättetrött konstant de senaste dagarna men nja...Det började i måndags då jag gick av det sista av helgens 3 arbetspass. Ist för att sova ut ordentligt så blev det bara ca 2,5 h sömn innan det var dags att sätta fart. Hade tänkt att kompensera det med tidig sänggång på kvällen och lång sovmorgon på tisdagen men icke. Philip och jag nattugglade fram till nästan halv 4 på måndagnatten/tisdagmorgon, gick upp kl 9 på morgonen. Sedan satte kroppen stopp. Jag däckade ca kl 21 igår kväll och vaknade utvilad kl 1 på natten. Med andra ord för att göra en krånglig (längre) berättelse kort: Min kropp har vant sig med lite sömn och konstig dygnsrytm!
...Bästa sysselsättningen inatt var då att sätta igång med lite nätshopping. Det blev allt ifrån kläder till cd-skivor. En av skivorna innehåller bla nedanstående låt med David Bowie.


Jaja, där fick ni en liten redovisning på vad jag har haft för mig de senaste dygnen! ;)

             
                klipp: youtube


                                                   /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0