Mjo...filus!

Mjo, nu har det värsta illamåendet lagt sig. Vet inte om det är mitt svullande av dofilus-filen som jag handlade förut men sak samma. Funderar dock på att skona mina arbetskamrater från min närvaro imorgon p handledningen för man vet ju aldrig kan ju ha några baciller på lager.

Mina ärenden gick hyfsat de med. Fick med mig allt på inköpslistan utom treatment mascaran och Paul Mitchell-sprayen. Fick för mig att testa en annan. Så håll utkik efter en recension. Klänningen verkar sitta hyfsat på den med+ att jag varken har ork eller lust att leta efter något annat. 

             
               
               


                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ehm, på den nedersta bilden ser det nästan ut som om det är en fot som trycks mot paketet :-P Ser ju att det är en hand, men det påminde samtidigt om en fot litegranna... Ja-ja :-)



Bra att du mår bättre iaf

2010-01-28 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0