Livsfara!

Just nu så känns det som om man sätter sitt liv på spel så fort man går utanför dörren. Är det inte is på backen så hänger den förrädiskt i tapper från taken. Idag när jag var påväg hem från stan tex så höll jag på att göra en rejäl vurpa utanför en fullsatt snabbmatsställe. Kan väl säga att en (stackars) okänd man fick ta den värsta smällen ist. Jag tappade nämligen kontrollen totalt, över både armar och ben då jag skulle kliva över en isfläck. Så jag dundrade rakt in i den okända mannens rygg varpå han faller framlänges. Pinsamt värre! :O

Nu så skall jag ta en liten snabbfika och efter det så tänkte jag slänga upp lite flera tv-tips inför kvällen för er som inte tänker utsätta er själva för direkt livsfara utomhus ikväll. ;)


Tillägg: Jag är livrädd för att ramla och slå mig och i värsta fall bryta något ben när det är så här halt ute. Så numer hasar jag runt i platta skor (uggs) och hamnar därmed i jämnhöjd med
5-åringarna. Saknar verkligen mina fusk +10 cm! :(


               
               


                                              /sara


               


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh det är alltid lika pinsamt att ramla omkull utomhus, men sara är inte uggs väldigt hala på undersidan? Du får skaffa dobbar, då blir du nog cm längre då också ;D

2010-01-22 @ 17:27:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0